Kopējais lapas skatījumu skaits

Lūdzu, piedalieties aptaujā un izvēlieties vienu no zemāk redzamajām atbildēm.

ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

UZMANĪBU KONKURSS! Pirmoreiz GRIBAM BŪT DĪDŽEJAS vēsturē: laimē ielūgumus uz Jaungada balli

Dārgie fani un mīļās fanenes!

Mums jums ir riktīgi labās ziņas: GRIBAM BŪT DĪDŽEJAS rītdien Pienā iesildīs labākos Latvijas dīdžejus, kaut kad laikā starp 20.00 un 22.00 mēs spēlesim un jums kājas pašas kustēsies un jūs dejosiet, kamēr kritīsiet jeb līdz pukstens desmitiem.

~~Programmā: tikai un vienīgi hīti~~
+iespēja pasūtīt dziesmas uz REQUEST (uz pieprasījuma), bet tikai hītus! Ja mēs tai dziesmai nezināsim vārdus, tad sorī, nespēlesim.
Iespējams, ka uz pasākumu būs arī kādas trīs slavenības, mēs vēl droši nezinām.

Bet tagad par KONKURSSSSSU! Vienam laimīgajam konkursa uzvarētājam ir iespēja laimēt ielūgumu+1 uz Jaungada balli Pienā. Lai laimētu ielūgumu jums ir ļoti vienkārši jādara: rakstiet komentāros, cik ļoti jūs gribat laimēt šos ielūgumus.
Obligāts noteikums ir tas, ka jums ir jāierodas uz GRIBAM BŪT DĪDŽEJAS dīdžeju seta sākumu pulksten 20.00 vai 21.00.
Ielūgumi tiks tikai un vienīgi tiem, kas visvairāk tos gribēs!!!!
NAIZMIRSTIET PIERAKSTĪT E-PASTU VAI TEL. NUMURU VAI KAUT KO TAMLĪDZĪGU!
p.s. priekšroka visādiem vēja pilsētas iedzotājiem un tiem, kas nāk no roka galvaspilsētas!

ALTERNATĪVA
Bet, ja tev tomēr gadās palikt aiz borta, nebēdā, nenokar degunu, draugs! Mēs jau arī, ja nebūtu gigs, droši vien uz balli nemaz netiktu, bet mums jau apsolīja, ka pēc sava koncerta varēsim palikt un noklausīties arī Latvijas labāko dīdžeju setus.
Tāpēc mums ir kāds rezerves variants visiem pārējiem cilvēkiem - Vecagada Balle. Tā gan ir jau šovakar, bet jūs jau varat svinēt arī šodien un pēc tam rītā palikt mājās, tas nekas. Mēs tā dzirdējām, ka arī uz šo pasākumu būs viena slavenībā, kas, protams, nava tik labi kā trīs, bet tomēr!

5 komentāri:

  1. Nu, ļoti, ļoti jau gribas (gribās!!!) paklausīties Biti alias "Gribam būt DJas!"... A "No woman, no cry..." vārdus jūs zinat (zināt!!!), ko?

    GP

    AtbildētDzēst
  2. Es no visas, visas sirds vēlos būt šajā ballē! Ja man veiksies un es dabūšu ielūgumu, kā pateicību es apsolos pilnībā apgūt planet rock dance steps. Dodiet man!

    AtbildētDzēst
  3. Mīļie fani!Atceraties atstāt kādu kontaktu!Bučiņas!

    AtbildētDzēst
  4. Viss, kas saistīts ar sievietēm un raudāšanu ir mūsu playlistē jeb, kā Haris teiktu, mūsu jājamzirdziņš.

    AtbildētDzēst
  5. Labdien, GBDj! es visvairāk par visiem gribu iet uz to Jaungada balli! man pat sacēlās temperatūra, kā man gribās... es arī beidzot gibu redzēt vismaz 3 slavenības vienā vietā. es negribu iet uz kautkādu citu balli, kur nav nevienas slavenības! un arī citiem neiesaku. ja ņemsiet mani uz to balli, es apsolu, ka saģērbšos kā smuka bilde! bučiņas! PP (pietuvināta persona)

    AtbildētDzēst

Sekotāji